Ky ushtar i padukshëm na sfidoi dhe na kujtoj shumë sunete që kishim lënë pasdore:
1. Qëndrimi me familjen dhe bamirësia ndaj tyre:
Është sunet profetik dhëna e dashurisë për familjen,dhënja e ngrohtësis dhe bamirësia ndaj tyre. Thotë i dashuri ynë salAllahu alejhi ue selem: “Më i miri prej jush është ai që është më i mirë me familjen e tijë, dhe unë jam më i miri për familjen time”. Me ardhjen e këtij virusi siduket ky sunet u praktikua më shumë.
2. Mbajtja e higjienës personale pas çdo veprimi:
Nga suneti profetik nxitemi për të pasur higjienë maksimale, përveç marrjes së abdesit pesë herë në ditë,guslit dhe tahretit, i dashuri ynë na mësoj të pastrojmë duart dhe hundën pas çdo vakti të gjumit.
Thotë ai salAllahu alejhi ue selem: “Kur ndonjëri prej jush të zgjohet nga gjumi le ti pastroj duart e tij tre herë para se ti fus ato në ndonjë enë (me ujë) për shkak se ju nuk e dini se ku kanë qëndruar ato”
“Kur ndonjëri prej jush të zgjohet nga gjumi le të pastroj hundën e tij tre herë sepse shejtani flenë në fund të hundës së tij”.
Covidi erdhi dhe na ktheu në bazën e fesë se “Pastërtia është gjysma e imanit”.
3. Mospërshëndjetja (mosdhënja e dorës):
Nuk ka ardhun Islami me ndonjë ndalesë apo urdhëresë e që të jetë në kundërshtim me njeriun apo mënyrën e jetesës së tij.
Duke ditur se Islami është fe sociale dhe e bashkëveprimit me të tjerët, është keqtrajtuar tema e përshëndetjes me dorë duke i mveshur muslimanët si “antisocial” e deri tek termi “ekstremist”, kur sot pas Covid neve jemi duke pasur një përshëndetje në distancë me njëri-tjtrin, por kjo nuk po na bënë që të mos kemi një komunikim social me të tjerët.
4. Mbulimi i fytyrës:
Tendencat për të mohur të drejtën e nikabin(mbulimit të fytyrës) sa vinë dhe shtohen. Mbajtja e saj konsiderohet antivlerë, dhe heqje e lirisë demokratike.
Sot, pas Covid pamë njerëz të mbuluar kokë e këmbë dhe nuk tërhoqi vëmendjen e një antivlere apo mosliri, përkundrazi, një veprim i tillë u përshëndet dhe u vlerësua si mbrojtje e shëndetit personal dhe atij social.
E ku ka mbulesë më të mirë sesa Hijabi dhe nikabi, në çdo kohë, në mbrojtje nga viruset virale dhe nga “viruset” e njerëzve të shfrenuar?!
5. Falja e namazit në shtëpi:
Pasi virusi i Covid19 na mbylli nëpër shtëpi, dhe mbylli xhamitë tona. U vë në praktikë hadithi i të dashurit tonë salAllahu alejhi ue selem ku thotë:
“Mos i shndërroni shtëpitë tuaja në varreza…”
Hadithi na ndalon nga përngjasimi i shtëpive tona me varrezat, nëse nuk falim namaz në to.
Xhamitë na u mbyllën, por u hapën në shtëpitë e shumë prej nesh. Në to kumboj zëri i ikametit, i përmendjes së Allahut dhe faljes me xhematë!
6. Falja e namazi të teravis në 8 rekate dhe dhikri individual:
Së fundi, pas heqjes së gjendjes së jashtëzakonshme, në shumë vende u hapën xhamit, falenderimi i takon Zotit, Covidi ringjalli dhe dy sunete të lënë anash, faljen e teravive në 8 rekate, thotë Aisha Zoti qoftë i kënaqur me të: “Pejgamberi salAllahu alejhi ue selem nuk ka falur më shumë se 11 rekatë në ramazan dhe jashtë ramazanit.” Pra, 8 rekatë teravi dhe 3 rekatë namaz vitër.
Dhe bërja e dhikrit në formë individuale, thotë salAllahu alejhi ue selem:”O njerëz, ngadalë, ju nuk po lutni të shurdhërin dhe as të munguarin, por po lusni Dëgjuesin që është afër dhe me ju.”
Covid i shtyu Imamët që namazi i teravive të shkurtohet në 8, dhe dhikri të bëhet shkurt dhe individual!
Dhe ska dyshim se; ” Pas vështirësis vjen lehtësimi”
MajlindaRexhepi
https://t.me/MajlindaRexhepi