Amr ibn Asi, Allahu qoftë i kënaqur prej tij, përcjell e thotë: Kam dërgjuar të dërguarin e Allahut , sal-Allahu alejhi ve selem, duke thënë: “Familjarët e Ebu filanit, nuk janë dashamirët e mi. Padyshim që Miku im është Allahu dhe besimtarët e drejtë e të vërtetë, por me atë familje kemi farefisni, kështu që i mbaj ato lidhje ashtu siç duhet të mbahen”. Shënon Buhariu dhe Muslimi, ndërsa teksti është i Buhariut
Kuptimi i përgjithshëm i hadithit
Islami ka ndar shoqërinë dy llojësh: besimtarë dhe jobesimtarë. Kështu që besimtarët janë të obliguar të miqësohen njëri me tjetrin, të duhen, të ndihmohen e të solidarizohen njëri me tjetrin, ashtu siç obligohen të mos miqësohen me jobesimtarët, gjë e cila nënkupton urrejtjen e kufrit dhe mëkateve që ata i veprojnë, mos qëndrimi me ta në ballafaqim kundër muslimanëve, duke u dëtyruar që të sillen me ta me derjtësi. Kush prej tyre (jobesimtarëve) është i afërt me një musliman, islami nuk e ka detyaruar muslimanin që të shkëput lidhjet me të e ta braktis, por islami e urdhëron që të sillet mirë e të jetë bamirës ndaj tij
Ku hadith sqaron për mënyrën e praktikimit të kësaj metodologjie, largohet nga miqësimi me jobesimtarët, duke i përendur ata me emra, e tregon se miaqësimi i tij është me Allahun, dhe me besimtarët e drejtë Megjithatë, ai besatohet që t’i mbajë lidhjet familjare me ta, kjo është një metodologji që duhet çdo musliman ta ndjek, e të miqësohet me besimtarët, të largohet nga jobesimtarët, pa u shkaktuar atyre padrejtësi, apo të ndërpret lidhjet farefisnore me ta, kështu ai mund të mban fenë dhe besimin e tij të shëndoshë.
Dobi nga hadithi
- Besimtarët obligohen të jenë dashamirë të Allahut, me iman dhe pasim të urdhërave të Tij
- Besimtarët obligohen të jenë dashamirë të të dërguarit, duke besuar në të dhe pasim të trditës së tij.
- Besimtarët obligohen të jenë dashamitë me vëllezërit e tyre besimtarë, t’i donë e t’i ndihmojnë.
- Besimtarit mëkatar i takon miqësimi për aq sa është imani dhe adhurimi i tij, duke urryer mëkatet.
- Lidhja imanore është më e fortë se lidhja farefisnore.
- Besimtarët detyohet të largohen nga miqësimi i jobesimtarëve, duke urryer kufrin në të cilin gjenden, në të njëjëtën kohë obligohet të sillen me ta në mënyrë të drejtë.
- Largimi nga miqësimi i jobesimtarëve nuk nënkupton shkëputjen e lidhjeve farefisnore, e ndërprerjen e bamirësisë ndaj tyre.
HADITHI I NJËZET E TRE
DYZET HADITHE RRETH BESIMIT (AKIDES)
Përktheu: Shpend Zeneli
Burimi: albislam.com