عَنْ أَبِي يَعْلَى شَدَّادِ بْنِ أَوْسٍ عَنْ رَسُولِ اللَّهِ ﷺ قَالَ: “إنَّ اللَّهَ كَتَبَ الْإِحْسَانَ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ، فَإِذَا قَتَلْتُمْ فَأَحْسِنُوا الْقِتْلَةَ، وَإِذَا ذَبَحْتُمْ فَأَحْسِنُوا الذِّبْحَةَ، وَلْيُحِدَّ أَحَدُكُمْ شَفْرَتَهُ، وَلْيُرِحْ ذَبِيحَتَهُ”.
رَوَاهُ مُسْلِمٌ [رقم:1955].
Ebu Jala Shedad ibn Eusi, Allahu qoftë i kënaqur me të!, përcjell se i Dërguari i Allahut ﷺ ka thënë:
“Me të vërtetë, Allahu ka urdhëruar mirësinë në çdo çështje, andaj, kur të vrisni, vritni në mënyrën më të mirë dhe kur të therni, therni në mënyrën më të mirë: mprihni thikat dhe qetësojeni bagëtinë (kurbanin).”
E shënon Muslimi [numër 1955].
Dobit e Hadithit:
- Mëshira e Allahut xh.sh. ndaj robërve të tij duke ua obliguar atyre bamirsinë në çdo gjë, bamirësia është pasimi i rregullave të sheriatit qofshin ato më të rënda apo më të lehta.
- Vrasja ka të bëjë me kafshët që nuk ju hahet mishi, kurse therja ka të bëjë me kafshët që ju hahet mishi.
- Therja duhet të bëhet në mënyrën më të mirë dhe duhet t’i kemi parasyshë katër kushte: a) Therësi të jetë musliman ose ithtar i librit, b) Mjeti i therjes duhet të jetë i lejuar, që don të thotë çdo mjet që shkakton gjakderdhje prej hekuri, ari ose guri me prejashtim të dhëmbit dhe thonit, se për këta dy të fundit ndalohemi, c) Derdhja e gjakut duke prerë dy venat gabzherin dhe ezofagun, d) Përmendja e emrit të Allahut gjatë therjes.
- Detyrushmëria e mprehjes së thikës për ta therur një kafshë.
- Detyrushmëria e qetësimit të bagëtisë duke therur shpejt për shkak se kjo është më lehtë për të.
- Metoda e mirë e Pejgamberit (alejhi selam) gjatë sqarimit të gjërave duke dhënë shembuj.
Përgatiti: Vedat Skenderi