PËRMBLEDHJE E SHKURTËR E VENDIMEVE SHERIATIKE PËR AGJËRIMIN E GJASHTË DITËVE TË MUAJIT SHEVAL

PËRMBLEDHJE E SHKURTËR E VENDIMEVE SHERIATIKE PËR AGJËRIMIN E GJASHTË DITËVE TË MUAJIT SHEVAL

0 1641

1. Agjërimi i gjashtë ditëve të muajit Sheval është sunnet, sepse Profeti sal-lAllahu alejhi ue sel-lem, ka thënë: “Kush e agjëron Ramazanin dhe e pason atë me gjashtë ditë të Shevalit, i llogaritet sikur të ketë agjëruar tërë vitin.” Pra, është sunnet që një person të agjërojë gjashtë ditë të muajit Sheval.

2. Fukahatë (juristët islamë) thonë: “Më e mira është që këto gjashtë ditë të jenë menjëherë pas ditës së Bajramit, për shkak se nga fillimi të fillojnë drejt veprave të mira dhe preferohet të jenë ditët e njëpasnjëshme, sepse kjo është shpesh më e lehtë dhe për shkak se paraprakisht këtë urdhër e bën të ligjshëm.”

3. Sunnet është që të agjërohen këto ditë pas shpagimeve nga ditët e Ramazanit, e jo para tyre. Nëse personi duhet të shpaguajë ditë nga Ramazani, por fillimisht i agjëron gjashtë ditët e Shevalit para ditëve të shpagimit, atëherë ai nuk e merr shpërblimin për këtë, sepse Profeti sal-lAllahu alejhi ue sel-lem, ka thënë: “Kush e agjëron Ramazanin …”. Nëse ka ndonjë gjë nga kjo, nuk është e saktë të thuhet se ai e agjëroi Ramazanin, por përkundrazi e agjëroi një pjesë të tij dhe kjo çështje nuk bazohet në mosmarrëveshjen për agjërimin vullnetar para se t’i agjërojë ditët e pa agjëruara nga Ramazani. Sepse ky agjërim vullnetar, e kam fjalën për gjashtë ditët e muajit Sheval, janë ditët të cilat Profeti sal-lAllahu alejhu ue sel-lem, i kufizoi pas muajit të Ramazanit. Disa njerëz ishin nën iluzionin se ai mendonte se bazohej në mosmarrëveshjen në lidhje me vlefshmërinë e agjërimit vullnetar para muajit të Ramazanit dhe u përmend se kishte një ndryshim në të. Ndërsa ne kemi treguar se ka më shumë të ngjarë që agjërimi vullnetar të jetë i lejueshëm dhe i saktë, përveç nëse koha është e shkurtër për agjërimin që duhet shpaguar.

4. Nëse e vonon agjërimin e gjashtë ditëve të Shevalit në fillim të muajit dhe nuk i fillon ato, atëherë lejohet t’i fillosh më pas, sipas fjalës së Profetit sal-lAllahu alejhi ue sel-lem: “…pastaj i pason me gjashtë ditë të Shevalit.” Pra, nëse nuk i agjëron në fillim të muajit, nuk ka gjë të keqe nëse i agjëron ditët tjera brenda muajit. Por, nxitimi dhe pasimi i tyre një pas një është më i mirë se vonimi dhe agjërimi i tyre ndaras, sepse të nxit drejt bërjes së veprave të mira.

____________________________

Shejh Ibn Uthejmini, Allahu e mëshiroftë. Në: “Sherh El-Mumtea”, 4/465-466]

Përktheu nga arabishtja: Amir Shabani

GJITHASHTU NË ALBISLAM