- Një person ka mbathur dy meste, i nxjerr ato prej këmbëve, dhe më pas i mbath përsëri pa i larë këmbët apo pa marrë abdes, dhe lejohet ërsëri t’i mbajë meste?
PËRGJIGJJA: Ky njeri ka marrë abdes dhe i ka veshur mestet, më pas i ka zhvleshur duke qenë me abdesin e parë, dhe përsëri i ka veshur, ktij i lejohet t merr përsëri mes’h mbi to, ngase mes’h nuk i jipet mesteve që ka fillur t’i përdorë si meste, ose ka prishur abdesin e parë me të cilin ka mbathur mestet.
- Çfarë thua për një person të cilit në teshat e tija bije diç e pastër, megjithatë e detyrojmë që ta lajë menjëherë, por edhe i ndalohet ta mbajë në tesha?
PËRGJIGJJA: Ky është njeriu i veshur në ihrame, qoftë për haxh apo për umre, ai duhet ta pastrojë pjesën e ihrameve të tija në të cilën ka hedhur parfum.
- Një person merr hua nga një person tjetër, diç, me pajtimin e tij, nga vetëdëshira e tij, pa kompensim e as pagesë, kur ky i dyti deshi ta kthejë atë që ia kishte dhënë për hua, gjykatësi e ndalon derisa të merr pajtimin e atij që e ka marrë. Si mundet?
PËRGJIGJJA: Ky person ka marrë hua nga një person tjetër një pjesë të tokës të papunuar, kështu që ai e kultivoi mbjelli në të që të korrë më pas e ta shet, pasi që të mbjellurat të janë pjekur, dhe është afruar koha e korrjes, e personi që ia ka dhënë huanë ia kërkon tokën në këtë moment, me çfarë dëmtohet personi i parë, kështu që nuk detyrohet t’ia kthejë deri sa të korrë të mbjellurat.
- Çfarë thua për një burrë të cilin sheriati e detyron që të mirëmbajë finansiarisht një grua, që as uk është bashkëshortja e tij e as që ata kanë lidhje familjare?
PËRGJIGJJA: Ky burrë ka një fëmijë, që ende është foshnje, dhe angazhon një grua e cila do i jep gji atij, në këtë rast prindi i fëmiut duhet ta shpenzon për atë grua, ushqimin e pijen që i nevojitet.
Autor: Muhamed ibn Abdurrahman el Arifi
Pjesa e nëntë
Burimi: albislam.com