- Një njeri i cili fillon namazin, e fillon me tekbirin fillestar, megjithatë i themi që ta le namazin, e ta ndërprejë pa dhënë selam!
PËRGJIGJJA: Ky njeri ka filluar të falet në momentin kur thërret ikameti për namazin farz, ndërsa ai falte namaz nafile, në këtë rast ai duhet ta ndërprejë namazin e tij, e të bashkangjitet në namazin farz, i dërguari, sal-Allahu alejhi ve selem, ka thënë: “Kur të thërret ikameti për namaz, nuk ka namaz tjetër pos atij farzi”. Shënon Muslimi
- Një person ia rrënon murin fqiut të vet, pa kërkuar leje prej tij, dhe ky nuk detyrohet që të kompensojë dëmin e bërë, nuk ka të bëjë çështja për ndonjë mospajtim mes tyre!
PËRGJIGJJA: Ky murr ka qenë gati për t’u rrëzuar, e fqiu e rrëzon qëllimisht nga frika se mos bie mbi fëmijët, e kush prish pronën e dikujt tjetër pa leje prej tij, duke u mbështetur për një dobi që i referohet atij, nuk kompenson, sikur që Hidri, alejhi selam, dëmtoi anijen për dobinë e pronarëve të saj, dhe nuk kompensoi dëmin e bërë.
- Një person i ka dëmtuar një gjë personit tjetër, në mosprezencë të tij, kështu që ai për këtë duhet të kompensojë për një, dy gjëra. Si?
PËRGJIGJJA: Ky person i ka prishur njërën këpucë një personi tjetër, kështu që ai duhet të kompensojë të dyjat.
- Çfarë thua për një person i cili gjatë abdesit i lan të gjitha gjymtyrët e abdesit, por ai qëllimisht le një gjymtyrë pa e larë, edhe pse ka ujë të mjaftueshëm, dhe ka mundësi për ta larë?
PËRGJIGJJA: Ky person ka marrë abdes, dhe kishte të mbathur meste, në këtë rast mjaftohet që mesteve t’u jipet mes’h, e nuk duhet larë.
Autor: Muhamed ibn Abdurrahman el Arifi
Pjesa e dhjetë
Burimi: albislam.com