NËSE I FAL NAMAZET E DETYRYESHME DHE E AGJËROJ RAMAZANIN …

NËSE I FAL NAMAZET E DETYRYESHME DHE E AGJËROJ RAMAZANIN …

0 932

عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ جَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ الْأَنْصَارِيِّ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا أَنَّ رَجُلًا سَأَلَ رَسُولَ اللَّهِ فَقَال ﷺ َ: أَرَأَيْت إذَا صَلَّيْت الْمَكْتُوبَاتِ، وَصُمْت رَمَضَانَ، وَأَحْلَلْت الْحَلَالَ، وَحَرَّمْت الْحَرَامَ، وَلَمْ أَزِدْ عَلَى ذَلِكَ شَيْئًا؛ أَأَدْخُلُ الْجَنَّةَ؟ قَالَ: “نَعَمْ”.

رَوَاهُ مُسْلِمٌ [رقم:15].

Nga Ebu Abdullah Xhabir ibn Abdullah el Ensariu, Allahu qoftë i kënaqur me të!, përcillet se një njeri e pyeti të Dërguarin e Allahut ﷺ duke i thënë:

“Në qoftë se unë i fal namazet e detyrueshme, e agjëroj Ramazanin, hallallin e quaj hallall e haramin haram dhe nuk shtoj asgjë tjetër, a do të hyj në Xhenet? I Dërguari tha: “Po.”

E shënon Muslimi [numër 15].

Dobit e Hadithit:

1) Qëllimi i lartë i sahabeve për të hyrë në xhenet.

2) Nëse njeriu mjaftohet vetëm me namaze farze nuk nënqmohet dhe nuk privohet nga hyrja në xhenet.

3) Namazi dhe agjërimi janë janë shakak për të hyrë në xhenet.

4) Fjala “e lejoj hallallin” e besoj se është e lejuar edhe nëse nuk i veproj tëgjitha hallallet.

5) Fjala “e ndaloj haramin” e besoj se është e ndaluar duke u larguar prej tij.

6) Në hadith nuk është përmendur shylla e zeqatit dhe haxhit për arsyje se bashkbiseduesit i drejtohesh me fjalë që përputhen me gjendjen e tij.

7) Fjala “po” është përgjigjje pyetjes së parashruar duke mos patur nevoj përsëritjen e pyetjes p.sh. nëse dikush pyetet a e shkururëzon bashkëshorten? E ai thotë “po” ,ajo konsiderohet e shkurirzuar sepse fjala e tij don të thotë: po e shkurorizoj.

8) Fjala “dhe nuk shtoj asgjë përpos kësaj” dhe nuk shtoj vepra vullnetare përpos obligimeve dhe ndalimeve.

HADITHI I NJËZET E DYTË

Pëektheu Vedat Skenderi

GJITHASHTU NË ALBISLAM