1.Kur’ani duhet të lexohet për hirë të Allahut ngase konsiderohet adhurim, e jo për qëllime të ulta të kësaj bote.
2.Ndalohet leximi Kur’anit dhe prekja e tij për xhunubin dhe gruan me menstruacione.
3.Ndalohet prekja Kur’anit për atë që nuk ka abdest, por lejohet leximi i tij.
4.Preferohet pastrimi i gojës para se të fillojmë me leximin e tij, me misfak apo diçka tjetër.
5.Preferohet drejtimi kah kibla.
6.Nuk duhet të vendoset asnjë libër mbi mus’haf.
7.Nuk duhet mbështetur mbi mushaf.
8.Nuk duhet zgjatur këmbët drejt mus’hafit.
9.Nuk vendoset në tokë mus’hafi.
10.Nuk lexohet Kur’ani në vende jo të pastërta.
11.Istiadhja para se të fillojmë me leximin e tij, dhe kjo bëhet në dy forma:
( أَعُوذُ بِاللّهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ )
“Kërkoj mbrojtje prej Allahut nga Shejtani i mallkuar”
( أَعُوذُ بِاللّهِ السَّمِيعُ الْعَلِيمِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ )
“Kërkoj mbrojtje prej Allahut i Cili dëgjon dhe di çdo gjë nga Shejtani i mallkuar”
12.Besmelja: ( بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ )
“Me emrin e Allahut mëshiruesin dhe mëshirbërësin”
• Para se të fillojmë me leximin e tij, e në veçanti në fillim të sures El Fatiha.
• Nuk lexohet në fillim të sures et Teube.
• Nëse fillon në mes të sures thotë vetëm Istiadhen, por në rast se thot edhe besmelen nuk konsiderohet gabim.
13.Të ndigjohet me vëmendje leximi i tij.
14.Meditimi reth kuptimeve të tij.
15.Zbukurimi i zërit sipas mundësisë.
16.Shfaqja e emocioneve dhe të qajturit.
17.Lutja për mëshirë tek ajetet e mëshirës.
18.Lutja për mbrojtje tek ajetet e dënimit.
19.Shikimi në mus’haf.
20.Zbatimi i mësimeve të tij.
21.Të shëruarit me Kuran.
22.Respekti i bartësve të tij.
23.Memorizimi i Kuranit, e në veçanti të surës El Fatiha dhe disa sure për namaz.
24.Përsëritja e ajeteve dhe i sureve që janë memorizuar.
25.Mësimi i drejt leximit të Kur’anit për veten dhe të tjerët.
26. Leximi i Kur’anit nuk ka ndonjë kohë të preferuar.
27.Preferohet planprogrami ditor i leximit të Kur’anit (vird), që mos të kalon 40 ditëshi pa e përfunduar një hatme, dhe së është sunet të lexohet çdo ditë nga një xhuz, shumica e shokve të Dërguarit alejhiselam e bënin hatme çdo javë, e sidomos gjatë muajit të ramazanit, por në rast se nuk ka mundësi atëherë se paku 10 ajete në ditë.
28.Preferohet leximi i sureve sipas renditjes.
29.Sexhdet e leximit, për atë që lexon dhe ndigjon.
30.Preferohet lutja pasi që të përfundon hatmja, dhe ti mbledhësh anëtarët e familjes e të marrin pjesë në këtë lutje, ngase konsiderohet prej kohërave që pranohen lutjet.
Përgatiti Vedat Skenderi
07.11.2023